Dažniausiai užduodami klausimai

Sveiki, Mieli keliautojai, iš Jūsų klausimų, susidariusių situacijų, rašau šią labai svarbią informaciją:

1. Kaip įsigyti kelionę internetu?

Atvertę Ingrida tours puslapyje kelionės aprašymą pamatysite užrašą „Asmenų skaičius“ ir „Užsakyti“. Pasirinkite kiek jūsų planuoja keliauti ir spauskite užsakyti.

1. Paspauskite ant šios nuorodos ir atsidariusiame lange įveskite reikiamus duomenis: pasirinkę kelionės datą, kambario tipą ir keliautojų skaičių, spauskite mygtuką Tęsti užsakymą.

2. Atsiveria dar vienas langas, kuriame prašoma įvesti tikslius užsakovo ir keliautojų duomenis, kontaktinius bei asmens duomenis, pasirinkimą dėl maitinimo ir kitą kelionei reikalingą informaciją. Būtina užpildyti visus laukus su ženkliuku*.

3. Užpildę visus laukus, perskaitykite „privatumo politika“ ir „kelionės įsigijimo taisykles“ bei

„svarbi kelionės informacija“ bei uždėkite varnelę
spauskite nuorodą Patvirtinti užsakymą.

4. Jeigu norite gauti informaciją apie kelionių pasiūlymus, uždėkite varnelę. Pe metus siunčiame apie 5 kelionių pasiūlymus.

5. Jei duomenys įvesti teisingai, pamatysite viršuje užrašą, kad Sėkmingai užsiregistravote. Taip pat gausite laišką į nurodytą registracijoje el.paštą.

6. Jeigu prieš tai buvo neteisingai ar nepilnai užpildyti laukai, lango viršutinėje dalyje matysite tekstą raudonoje juostoje. Įrašykite trūkstama informaciją, ar uždėkite varnelę ir dar kartą spauskite nuorodą Patvirtinti užsakymą.
7. Į nurodytą el.paštą gausite laišką, kuriame bus nurodytas užsakymo numeris; kelionės data ir pavadinimas; kaina; banko sąskaita, į kurią pervesti kelionės kainą, atskirais atvejais ir lėktuvo bilietų kainą bei suma už papildomus pageidavimus dėl kurių buvo susitarta; apmokėjimo už kelionę laikas.

Sėkmės!

Kontaktai:

+370 677 27036

+370 644 42909

+370 655 56313

sandra@ingridatours.lt

keliaukime@ingridatours.lt

keliones@ingridatours.lt

Rekvizitai

UAB „Ingrida tours“

Įmonės kodas  305196919

PVM kodas LT100012829119  

Adresas: Poilsio 14-42, Klaipėda, Lietuva

AB SEB bankas

a/s  LT36 7044 0600 0829 2465

Atsisakyti kelionės, nutraukti Sutartį galite bet kuriuo metu. Tokiu atveju pinigai už kelionę, lėktuvo bilietus ar kitus papildomus susitarimus priklausomai nuo atsisakymo laiko pinigai gali būti:

  • pilnai grąžinami
  • tik iš dalies grąžinami,
  • arba visai negrąžinami.
Kelionės trukmėAtsisakymo terminasGrąžinama kelionės kainos suma ir kitos priemokos jeigu dėl jų buvo susitartaPinigų grąžinimo terminas
1-os dienos kelionė  48 val. iki kelionės100 % išskyrus kelionės programoje nurodytas išimtis2-3 darbo dienos
24 val. iki kelionės0 % kelionės kainos 
Neatvykus prie autobuso0 % kelionės kainos 
Kelionės 2-iejų dienų ir daugiauKeliaujant autobusu 22 dienos iki išvykimo100 % išskyrus kelionės programoje nurodytas išimtis2-3 darbo dienos
Keliaujant autobusu nuo 21 iki 14 dienų iki išvykimo60 % išskyrus kelionės programoje nurodytas išimtis2-3 darbo dienos
Nuo 13 iki 3 dienų iki išvykimo15 % išskyrus kelionės programoje nurodytas išimtis2-3 darbo dienos
Likus 3 ir mažiau dienų iki išvykimo0 % kelionės kainos 
Keliaujant lėktuvu 33 dienos iki išvykimo100 % išskyrus kelionės programoje nurodytas išimtis2-3 darbo dienos
Keliaujant lėktuvu 32 dienos iki išvykimo0 % kelionės kainos 

Sudarant sutartį, kai iki kelionės pradžios liko mažiau kaip 2 savaitės, reikia iš karto sumokėti už kelionę visą sumą.

Kelionių organizatoriaus paskelbtų akcijų metu gali būti nustatoma kita apmokėjimo už paslaugas tvarka, apie kurią yra pateikta papildoma informacija.

Nuolaidos pavieniams keliautojams, vienos dienos kelionėse:

  • Per kalendorinius metus keliaujantiems 7 kartus ir daugiau– dovanų kuponas 30 € ir daugiau priklausomai nuo keliavimo skaičiaus.
  • Kelionėje vykstančiam gimtadienininkui (-ei) kelionės metu – maloni smulkmenėlė. Tokias atvejais, būtina 7 dienas prieš kelionę informuoti Ingrida tours atstovą el.paštu – keliones@ingridatours arba telefonu +370 6555631.

Nuolaidos pavieniams keliautojams, keliaujantiems dvi ir daugiau dienų:

Per kalendorinius metus:

keliaujantiems antrą kartą – 3 %
keliaujantiems trečią kartą –  7 %
keliaujantiems ketvirtą ir daugiau kartų – 10 %


Vaikams ir studentams (pateikus studento pažymėjimą ir ne vyresniems nei 20 m). – 5 %
senjorams (vyresniems nei 65 m.) –  5 %.

Kelionėje vykstančiam gimtadienininkui (-ei)   – 5 %.

Jaunavedžiams – 7 % (nuolaida taikoma pateikus pažymą apie būsimą santuoką arba santuokos liudijimą, jei ji įregistruota ne anksčiau, kaip prieš 3 mėn.

Nuolaidos nesumuojamos, keliautojai gali rinktis didžiausią jiems tuo metu galiojančią nuolaidą. Nuolaidos netaikomos kelionės priemokoms.

Nuolaidos grupėms vienos dienos kelionėse:

15 asmenų grupei kai prisijungia prie internete paskelbtos kelionės – 15-ajam asmeniui – 100 % Moka tik už papildomus mokamus objektus, pietus, degustacijas.

Nuolaidos grupėms taikomos tik tuomet, kai kelionė užsakoma ta pačia data ir visai grupei iš karto.

Grupei užsakius kelionę atskirai dėl nuolaidų tariamasi individualiai.

Nuolaidos nesumuojamos. Nuolaidos netaikomos kelionės priemokoms.

Nuolaidos grupėms keliaujantiems dvi ir daugiau dienų:

Atariama individualiai.

Nuolaidos nesumuojamos. Nuolaidos netaikomos kelionės priemokoms.

Kontaktai:

+370 677 27036

+370 644 42909

+370 655 56313

sandra@ingridatours.lt

keliaukime@ingridatours.lt

keliones@ingridatours.lt

Rekvizitai

UAB „Ingrida tours“

Įmonės kodas  305196919

PVM kodas LT100012829119  

Adresas: Poilsio 14-42, Klaipėda, Lietuva

AB SEB bankas

a/s  LT36 7044 0600 0829 2465

Gaila, bet pasitaiko atvejų, kai grupė nesusirenka.

Nesusirinkus grupei yra siūlomos šios alternatyvos:

  • Siūloma rinktis kitą bet kurią kelionę per kalendorinius metus. Gauti pinigai užskaitomi. Jeigu reikalinga priemoka – klientas primoka.
  • Siūloma tokia pati arba labai panaši kelionė tolimesne data.
  • Grąžinami pinigai. Paprastai tai padarome per 2-3 darbo dienas, išskyrus atvejus, jeigu yra banko techniniai gedimai, ar kiti Nenugalimi (nenumatyti) atvejai.

Vienos dienos kelionėse – taip, išskyrus kelionės programoje numatytas išimtis. Kelionėse dviejų ir daugiau dienų klauskite atskirai, nes gali būti papildomi mokėjimai už keliautojo pavardės/vardo keitimą.

Pinigai yra negrąžinami, nes Jums yra viskas užsakyta, kas numatyta programoje, plius gali būti, kad į Jūsų vietą buvo ir kitas keliautojas, tačiau jis negalėjo vykti, nes buvo Jūsų registracija ir apmokėjimas už kelionę.

Labai geras klausimas, todėl parašysiu išsamiau.  Kelionės kainą sudaro :

  • kelionė autobusu – autobuso nuomos kaina, užmokestis vairuotojui yra tas pats tiek važiuojant į Vilnių iš Klaipėdos, arba iš Klaipėdos į Šilutę, tiek iš Vilniaus į Trakus. Kainos kitimą įtakoja išnaudojami degalai ir vairuotojo (-ų) darbo laikas.
  • kelionės vadovo-gido paslaugų kaina yra nepriklausomai nuo keliautojų skaičiaus. Aišku, kai kuriais atvejais ji gali kisti atsižvelgiant į situaciją, bet ne nuolat, nes tai jų pargyvenimo šaltinis, ruošiasi ekskursijoms, mokosi iš savų lėšų, todėl natūralu, kad kaina būna pakankamai stabili.
  • objektų apžiūra  – čia jau mūsų darbas. Prieš ruošdami kelionę apvažiuojame objektus, apžiūrime, išsiaiškiname techninius dalykus, kurie nematomi keliautojui, bet būtini, kad kelionė sėkmingai vyktų.
  • kelionės programos kūrimas, rengimas ir derinimas  – čia taip pat mūsų darbas. Apžiūrima daug objektų, ir ne visi jie tinkami grupinėms kelionėms, todėl labai svarbus ir atsakingas darbas sudėti objektus, paskaičiuoti laikus, suderinti ir kt. – tai ilgas procesas, nors atrodo laaabai daug žinai. Kelionė kai pats susiplanuoji ir važiuoji, kelionė pavieniams keliautojams ir kelionė grupės  – turi daug skirtumų, todėl ir yra ir skirtingų oganizacinių klausimų.  Ir suplanavus, dar būna visokių netikėtumų, kurių turistas nežino, o ir nereikia, nes važiuoja pailsėti, pamatyti, pažinti. Keletas iš nutikimų, kad žiniai, pvz. vietinis gidas pamiršo apie atvykstančią grupę, o turistai jau pakelyje, autobuse pareiškia, kad nenori dalyvauti degustacijoje – o ten užsakytas žmonių skaičius kinta tada derybos dėl neinančio į degustaciją, vėlavosi vienoje vietoje turistas, kitoje vietoje kitas pavėlavo – atvažiuojama vėliau nei sutarta, o tuose objektuose jau kiti laikai užimti ir t.t.
  • darbuotojų pagalba kuriant ir įgyvendinant programą  – mes pasitelkiame žmonių, kurie padėtų sklandžiai įgyvendinti programą. Organizuojant vienos dienos kelionę apytiksliai derinama, kalbamasis, susirašinėjama su 10 (-čia) žmonių vienai kelionei.

Taigi mūsų paslaugų įkainis taip pat toks pat ( aišku darome ir išimtis) ar organizuojame arti kelionę pvz. iš Klaipėdos į Šilutės kraštą, ar iš Klaipėdos į Vilnių, ar iš Vilniaus į Birštoną/iš Vilniaus į Palangą.

Dažniausiai kuo artimesnė kelionė tuo daugiau darbo, nes daugiau objektų reikia suderinti, surasti vietų kur nesate buvę ir t.t.  Todėl ir atrodo, kad kelionė arti o kainų skirtumas mažas nuo tolimesnės kelionės.

Palyginimui 3 dienų kelionės programos rengimas Lietuvoje ir 3 dienų kelionei į Estiją. Būna išimčių, kai kelionių programą į Estiją parengiame su degustacijomis, edukacijomis, tada darbo tiek pat, kiek Lietuvoje. Bet jeigu tik pažintinė kelionė į Estiją.

Lietuva, išvykimas iš Klaipėdos

Estija, išvykimas iš Klaipėdos

1 diena

Anksti ryte išvažiuojate
Sustojimas į tualetus
Dvaro lankymo užsakymas
Ekskursija mieste užsakymas
Pietų užsakymas
Degustacijos užsakymas
Kito lankytino objekto užsakymas
Nakvynės viešbutyje paieška (didelių viešbučių pasirinkimas mažas mažuose miesteliuose)

1 diena.

Anksti ryte išvažiuojate
Kelionė iki Talino pvz. apie 10 val.
Trumpi sustojimai, pasienyje pavalgote
Ekskursijos po miestą užsakymas
Nakvynės viešbutyje paieška (didelių viešbučių pasirinkimas mažas mažuose miesteliuose)

2 diena

Pusryčiaujate
Pilies lankymo užsakymas su edukacija
Ekskursijos muziejuje užsakymas
Pietų užsakymas
Įdomaus objekto užsakymas
Pažintiniame take gido užsakymas
Nakvynės paieška (didelių viešbučių pasirinkimas mažas kaimo vietovės).

2 diena

Pusryčiaujate
Ekskursijos pratęsimas
Laisvas laikas ir pietūs savarankiškai
Teatralizuota muziejaus edukacija
Laisvas laikas ir nakvynė viešbutyje.

3 diena

Pusryčiaujate
Edukacinė programa kažką patys gaminate, užsakymas
Įdomaus lankytino objekto užsakymas
Pietūs
Keliaujate namo.

3 diena

Pusryčiaujate
Vieno lankytino objekto užsakymas
Savarankiškai pietauja
Kelionė namo

Kelionių programas esame ruošę ir vienam keliautojui. Todėl nėra numatyta mažiausio keliautojų skaičiaus.  Šioje situacijoje reikėtų atsakyti sau į keletą klausimų:

9.1.kokios kelionės noriu: pažintinės, edukacinės, karinio turo ar kt.?

9.2. Kokią sumą planuoju išleisti?

Jeigu norite degustacinio turo, arba bent vienos degustacijos, tai turėsite sumokėti minimalią edukacijos/degustacijos kainą. Dažniausiai minimalus žmonių skaičius degustacijoje/edukacijoje turi būti 10-15 žmonių, kitur ir 20.

Taip pat gido (tiek lydinčio, tiek vietinio) paslaugos kaina retai, kada priklauso nuo žmonių skaičiaus. Autobuso kaina kinta tik degalų ir darbo valandų skaičiumi, todėl jeigu Jūsų važiuosite  22  ar 45 asmenys, tai vis tiek reikės tą pačią bendrą autobuso kainą mokėti bei dalinti ant keliaujančių asmenų skaičiaus. Mūsų paslaugos taip pat skaičiuojasi vienodai: ar mes programą ruošiame ir kelionę organizuojame 20 – čiai ar 45 –ies žmonėms – darbo yra tiek pat. Sakyčiau kuo mažiau žmonių tuo daugiau darbo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Europos sveikatos draudimo kortelė – dokumentas, patvirtinantis, kad asmuo yra apdraustas privalomuoju sveikatos draudimu vienoje iš ES šalių. Atsitikus nelaimei viešnagės kitoje ES šalyje metu, Europos sveikatos draudimo kortelė garantuoja sveikatos priežiūros paslaugas.

Europos sveikatos draudimo kortelė garantuoja, kad asmeniui, prireikus sveikatos priežiūros paslaugų dėl ligos, nelaimingo atsitikimo ar paūmėjus jo lėtinei ligai, bus suteikta reikalinga sveikatos priežiūra, o šių paslaugų išlaidas apmokės šalies, kurioje asmuo vieši, sveikatos draudimo įstaiga. Tai reiškia, kad asmeniui pačiam nereikės mokėti už paslaugas – jam reikės padengti tik priemokas ar paciento mokesčius, kuriuos jis privalo mokėti pagal tos šalies nacionalinės teisės aktus. Pavyzdžiui, už lovadienį ar dalį konsultacijos išlaidų. Įvykus nelaimei, reikia keliauti į artimiausią gydymo įstaigą bei pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir Europos sveikatos draudimo kortelę. Būtina priėmimo kambaryje ar registratūroje pasiteirauti, ar įstaiga tikrai priima Europos sveikatos draudimo korteles, t. y. ar ji turi sutartį su tos šalies ligonių kasa. Jeigu turi, tada asmeniui reikia sumokėti tik paciento priemokas, jei jos nustatytos toje šalyje. Šios priemokos nekompensuojamos.

Šaltiniai ir plačiau apie tai:

https://ec.europa.eu/social/main.jsp?catId=559&langId=lt

https://ec.europa.eu/social/main.jsp?catId=1021&langId=lt&intPageId=1744

https://ligoniukasa.lrv.lt/lt/veiklos-sritys/keliaujantiems-apdraustiesiems/gydymas-uzsienyje/butinoji-medicinos-pagalba-europos-sajungos-salyse-1/europos-sveikatos-draudimo-kortele

https://www.lrt.lt/naujienos/tavo-lrt/15/139275/kodel-verta-tureti-europos-sveikatos-draudimo-kortele

 http://ehic.europa.eu

Atkreipiame dėmesį, kad Europos Sveikatos draudimo kortelė negarantuoja medicinos paslaugų išlaidų apmokėjimo, jei žmogus kreipiasi į gydymo įstaigą, nepriklausančią valstybinei tos šalies sveikatos sistemai. Ši kortelė neužtikrina paciento priemokų ( mokesčių) ir transportavimo išlaidų kompensavimo, jei dėl ligos jam tenka atsilikti nuo grupės ir savarankiškai grįžti namo. Europos sveikatos draudimo kortelė nėra kelionės draudimo alternatyva. Šios kortelės turėtojams nekompensuojamos privačios sveikatos priežiūros paslaugos, atgalinio skrydžio į jūsų šalį bilietas, prarastas ar pavogtas turtas. Ši kortelė neužtikrina nemokamų paslaugų. Kiekvienos šalies sveikatos priežiūros sistema kitokia, todėl paslaugos, kurios jūsų šalyje yra nemokamos, kitoje šalyje gali kainuoti. Šaltinis ir plačiau apie tai – https://ec.europa.eu/social/main.jsp?catId=559&langId=lt

Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad privačiose medicinos įstaigose dažniausiai nėra galimybės pasinaudoti Europos sveikatos draudimo kortele.

Vykstantiems į kelionę dviejų ir daugiau dienų, rekomenduojame įsigyti medicininių išlaidų draudimą. Taip pat ATKREIPKITE dėmesį, kad vykstant į ne į Europos Sąjungai priklausančią šalį medicininių išlaidų draudimas būtinas.

Medicininių išlaidų draudimas garantuoja būtinosios medicinos pagalbos užsienyje ir papildomų išlaidų, susidariusių dėl draudiminio įvykio, apmokėjimą.

Atkreipiame dėmesį, kad Europos Sveikatos draudimo kortelė negarantuoja medicinos paslaugų išlaidų apmokėjimo, jei žmogus kreipiasi į gydymo įstaigą, nepriklausančią valstybinei tos šalies sveikatos sistemai. Ši kortelė neužtikrina paciento priemokų ( mokesčių) ir transportavimo išlaidų kompensavimo, jei dėl ligos jam tenka atsilikti nuo grupės ir savarankiškai grįžti namo. Europos sveikatos draudimo kortelė nėra kelionės draudimo alternatyva. Šios kortelės turėtojams nekompensuojamos privačios sveikatos priežiūros paslaugos, atgalinio skrydžio į jūsų šalį bilietas, prarastas ar pavogtas turtas. Ši kortelė neužtikrina nemokamų paslaugų. Kiekvienos šalies sveikatos priežiūros sistema kitokia, todėl paslaugos, kurios jūsų šalyje yra nemokamos, kitoje šalyje gali kainuoti.

Šaltinis ir plačiau apie tai – https://ec.europa.eu/social/main.jsp?catId=559&langId=lt  ir Ingrida tours Europos sveikatos draudimo kortelės privalumai ir trūkumai kelionės metu

Medicininių išlaidų draudimą galite įsigyti Ingrida tours puslapyje, arba draudimo bendrovių atstovybėse.

Vaikams iki 18 metų, keliaujantiems į Šengeno erdvei priklausančią valstybę be tėvų ar su vaiką lydėti įgaliotais asmenimis, raštiško vieno iš tėvų sutikimo nereikia.

Vaikams  iki 18 metų, keliaujantiems  į užsienio valstybę, nepriklausančią Šengeno erdvei,  keliaujantiems be tėvų ar su vaiką lydėti įgaliotais asmenimis, būtinas vieno iš tėvų notaro patvirtintas rašytinis sutikimas ir jo kopija.

Jei vaikas vyksta su vienu iš tėvų, antrojo tėvo sutikimo nereikia. Kai vaiko pavardė nesutampa su vieno iš kartu vykstančių tėvų pavarde, kelionės metu reikia turėti vaiko gimimo liudijimą bei jo kopiją.

Išsamesnės informacijos  teiraukitės paskambinę į Valstybės sienos apsaugos tarnybą prie Lietuvos Respublikos Vidaus reikalų ministerijos tel. tel. (8 707) 59 305 –  www.pasienis.lt

Į keliones vykstama dviejų kategorijų – turistinės klasės autobusais arba mikroautobusais.

Turistinės klasės autobusuose yra 40 – 65  sėdimos vietos. Autobusuose yra garso, o kai kuriuose ir vaizdo grotuvai, tualetas dažniausiai užrakintas saugumo sumetimais, vėdinimo sistema.

Mikroautobusai – tai 16–19 sėdimų vietų autobusai, kuriuose yra garso, o kai kuriuose ir vaizdo grotuvai, vėdinimo sistema.

Pažintinės kelionės taip pat organizuojamos ir lėktuvais. Apie tai kokios avialinijos skaidins nurodoma kelionės programoje.

Autobuso išvykimo vietos priklauso nuo kelionės krypties, todėl kiekvienoje programoje nurodoma išvykimo vieta ir laikas. Paprastai kiekvienoje kelionėje būna 3-5 išvykimo vietos, kurios yra pakeliui pagal kelionės maršrutą.

Šis autobusų išvykimo vietų sąrašas gali kisti atsižvelgiant į tai jeigu reikia papildomai sustoti pakeliui važiuojant kitoje vietoje. Šis autobusų išvykimo vietų sąrašas netaikomas kolektyvų kelionėms. Kolektyvui patvirtinus kelionės programą, išvykimo vieta (-os) suderinama individualiai.

Autobuso, mikroautobuso išvykimo vietos:

iš Klaipėdos,  nuo Akropolio iš Dubysos gatvės.

iš Palangos (prie „Iki“ parduotuvės – Klaipėdos plentas 62a, Palanga (buvęs Centas).

Gargždų, Klaipėdos g. 15-17 (tarp banko ir kultūros namų).

Gargždų, nuo autobusų stoties, Klaipėdos g. 35, Gargždai

nuo degalinės Trevena, prie kelio į Rietavą-Kvėdarną. Autostrados 57 kilometras. 

Kretingos, nuo parduotuvės LIDL Žemaitės al. 12, Kretinga

iš Plungės (Circle degalinė prie žiedo, Truikiai, Trukių km., Plungė )

 iš Plungės (LDL parduotuvė,  J. Tumo-Vaižganto g. 110, Plungė )

iš Šilutės, iš aikštės Turgaus gatvėje prieš savaivaldybę

Telšių (Telšių savivaldybės administracija, Žemaitės g. 14, Telšiai)

iš Telšių, Baltic Petroleum, Šiaulių pl. 12, Telšiai

iš Kuršėnų,  (Cirkle degalinė, Gaudžių k. 9, prie Kuršėnų aplinkelio, kelio Nr. 203 ).

iš Priekulės (Žalgirio g. 6, Priekulė) .

iš Alytaus (iš Naujosios autobusų stoties automobilių aikštelės).

iš Kryžkalnio, Orlean degalinė

iš Kauno, Kauno pilies, automobilių stovėjimo aikštelė

iš Kauno, degalinės Circle K degalinės, Savanorių pr. 404B, Kaunas

iš Kauno Circle degalinės (Vakarų aplinkelis 10, Kaunas)

iš Alytaus (Naujosios autobusų stoties aikštelė)

iš Sedos, degalinė Baltic Petroleum

iš Mažeikių (Circle K, Žemaitijos g. 57, Mažeikiai)

iš Kelmės, iš Račkausko AGROTECH degalinės ( V. Putvinskio g. 37, Kelmės).

iš Šiaulių, Šiaulių Šv. apaštalų Petro ir Pauliaus katedra ( Aušros takas 3, Šiauliai)

Joniškio Circle K degalinė – Satkūnų kaimas, Joniškis 

Išvykimas iš Vilniaus: „Forum Palace“ automobilių stovėjimo a. (Konstitucijos pr.26, prie upės)

Išvykimas iš Kauno: p. c. River Mall/ pc. Maxima XX (Jonavos g. 60).

Išvykimas iš Panevėžio: Ukmergės g.18, „IKI“ prie autobusų stoties.

Galimas, tačiau yra žiūrima, kur tas sustojimas. Jeigu autobusui reikia važiuoti paimti iš kažkur nusukant nuo programos maršruto kelio tada neužsuks, nes užtruksime daug laiko kelyje + papildomai skaičiuojasi degalai, vairuotojo darbo laikas.

Minimalus turistų skaičius kelionėje autobusu – 40 turistų, kai autobusuose yra 40 – 45  sėdimos vietos.

Minimalus turistų skaičius kelionėje autobusu – 17-18 turistų, kai mikroautobusuose yra 19  sėdimos vietos.

Vietos autobuse skiriamos pagal registraciją ir pirkimo laiką. Prieš kiekvieną kelionę (2 dienos kai vienos dienos kelionė, 2- 4 dienos kai kelionė ilgesnė nei vienos dienos) gausite Ingrida tours laišką su „kelionės informacija“ (išvykimo laikas, vieta, patikslintos lankytinų objektų ir gidų kainos bei kita aktuali informacija, taip pat  ir jūsų sėdėjimo vieta autobuse). Pamiršus sėdėjimo vietą, gidas arba/ir vairuotojai padės ją surasti.  Jeigu yra galimybė, keliautojui pageidaujant kitos sėdėjimo vietos, taikoma priemoka:

30 eurų – vienos dienos kelionėse.

Autobuse karšto vandens nėra.

Dažniausiai autobusas tualete yra, tačiau būna užrakintas higienos ir saugumo sumetimais. Kelionės metu autobusas stoja kas 2-3 valandas degalinėse arba prie kavinių, kur yra tualetai.

Viešbučiai gali būti vienviečiai, dviviečiai, triviečiai kambariai ar apartamentai (numeris, kuriame du atskiri miegamieji kambariai naudojasi vienu dušu ir tualetu).

Atkreipiame dėmesį, kad standartiniame dviviečiame viešbučio kambaryje, priklausomai nuo viešbučio interjero, gali būti viena dvigulė arba dvi atskiros lovos. Turint specialių pageidavimų dėl lovos tipo, prašome prieš užsakant kelionę apie šiuos pageidavimus informuoti pažymėti registruojantis dalyje „Pageidavimai, pasiūlymai“.

Įprastai viešbučiuose nebūna triviečių kambarių arba jų skaičius yra labai ribotas. Užsakius vietą trečiajam asmeniui, dviviečiame kambaryje pastatoma papildoma (sudedama) lova, sofa arba sulankstomas fotelis. Tuo atveju, jei neįmanoma užsakyti triviečio kambario arba viešbutis tokių neturi – vienas iš trijų asmenų apgyvendinamas vienviečiame kambaryje už papildomą mokestį.

Keliaujant vienam (-ai) yra taikoma vienviečio kambario priemoka. Konkretus priemokos dydis yra nurodytas prie kiekvienos programos aprašymo.

Atvykimo dieną viešbučio paros pradžia yra 14–18 valanda, išvykimo dieną viešbučio paros pabaiga yra 10–12 valanda.

Viešbutis gali būti miesto centre arba pakraštyje. Apie konkretų viešbutį (-čius) kelionėje informacija įprastai pateikiama laiške su „kelionės informacija“, kurią siunčiame 2-4 dienas prieš kelionę.

Jei kelionės metu yra daugiau nei 1 nakvynė viešbutyje, viešbučių, kuriuose apgyvendinama grupė, kategorija gali skirtis (t.y. tos pačios kelionės metu turistai gali būti apgyvendinti skirtingų kategorijų viešbučiuose). Tos pačios grupės turistai gali būti apgyvendinti skirtinguose tos pačios kategorijos viešbučiuose. Kai kuriuose mažaaukščiuose viešbučiuose gali nebūti lifto.

Viešbučio administracija savo nuožiūra apgyvendina poilsiautojus atvykimo dieną laisvuose užsakyto tipo kambariuose. Turistai viešbučio administracijos nustatyta tvarka gali būti apgyvendinti skirtingo tipo viešbučio kambariuose. Prašymai gyventi konkrečiame viešbučio aukšte, kaimyniniuose kambariuose ir pan. laikomi papildomais turisto pageidavimais, kurie neįpareigoja kelionių organizatoriaus ir viešbučio. Jie yra tenkinami tik esant galimybei.

Viešbučių kategorijos. Pažintinėse Ingrida tours organizuojamose kelionėse turistai dažniausiai apgyvendinami 2*, 3* 4* viešbučiuose, išskyrus išimtis nurodytas kelionės programoje. Kelionės metu turistai apgyvendinami tvarkinguose ekonominės klasės viešbučiuose, kurių patogumai (tualetas, dušas arba vonia) yra kambaryje. Kai kuriuose gali būti ir balkonas, televizorius, telefonas, šaldytuvas.  Kambariai gali būti nevienodi.

Valiuta priklauso nuo šalies į kurią vykstama. Kiekvienoje kelionės programoje yra nurodyta valiuta, kuri bus reikalinga.

Ne, tik būtina registruojantis parašyti. Jeigu pamiršote parašyti, jeigu vietoj Jūsų važiuoja kitas asmuo būtina mus informuoti ne vėliau prieš 3 darbo dienas iki kelionės.

Priklausomai nuo kelionės vietos ekskursijos gali būti lietuvių, rusų, anglų kalbomis. Jeigu vyksta ekskursija kita kalba nei lietuvių, informuokite lydintį gidą ir ekskursijos informaciją išvers į lietuvių kalbą.

Taip, būtinai.

Ši nuostata yra todėl, kad užsakome didelį skaičių porcijų, kavinė/restoranas/edukatorius susiperka maisto produktus ar kitas reikalingas prekes mūsų grupei.

Pvz. žydiško maisto gamybos procesas trunka dvi dienas, todėl jie jau prieš 4-5 dienas iki atvykstant pradeda ruoštis ir mūsų klausią atvykstančiųjų skaičių. Ypatingai kur nėra masinės prekybos, kur gaminamas naminis maistas, jie ruošiasi prieš kelias dienas. O mūsų kelionėse 90 procentų edukacinių užsiėmimų/maitinimo yra ruošiamasi specialiai mūsų grupei, todėl labai svarbu žinoti dalyvaujančių/valgančių skaičių.

Teigiamai. Tikriausiai pastebėjote, kad stengiamės programose parašyti, jog pageidaujantys vegetariško maisto privalo mus informuoti registruojantis. Jeigu užsiregistravo  nevegetaras, o vietoj jo važiuoja vegetaras, tai pasikeitus aplinkybėms būtina informuoti, pageidautinas terminas 3 darbo dienos prieš kelionę. Kitu atveju sprendžiama individualiai. Kodėl taip yra išsamiau parašiau prie antro (2) klausimo.

Registruojantis būtina nurodyti, jog vegetaras, paaršykite bent 5 ingediantus (pvz.bulvės, baklažanas, soja ir t.t.) ir mes edukacinės programos organizatorių užklausime apie galimybę vegetariško patiekalo.